Biểu trưng YouVersion
Biểu tượng Tìm kiếm

Matteu 2

2
Ghjunghjenu i sapienti venuti da l'oriente
1Ghjesù era natu in Betleeme#2,1 Sicundu 1 Sam 16,1, Betteleme hè a patria di Davide., una cità di Ghjudea, in tempi di u rè Erode. Tandu ghjunsenu in Ghjerusaleme unepochi di sapienti venuti da l'Oriente. 2Dissenu: «Duve hè issa criatura nata pocu fà, u rè di i Ghjudei? In Oriente avemu vistu spuntà a so stella è simu ghjunti quì à fà li onore.» 3Intesu cusì fù scunvoltu u rè Erode, è, à tempu à ellu, Ghjerusaleme sana sana. 4U rè piglia è accoglie tutti i capisacerdoti è i maestri di a lege, è li dumanda duv'ellu avia da nasce u Cristu. 5Quelli risposenu: «In Betleeme di Ghjudea, cum'ellu l'hà scritta u prufeta:
6 È tù, o Betleeme, terra di Ghjuda,
di sicura ùn serai a più chjuca
di e cità di a Ghjudea,
hì da tè hà da esce un guida
è hà da appasturà u mo populu, Israeleit # 2,6 Mic 5,1 .
7Tandu Erode chjamò à l'appiattu i sapienti è si fece dì, in manera sicura, quand'ella era spuntata a stella 8È po i mandò in Betleeme dicendu li: andate è buscate indezii precisi nant'à issa criatura. Quand'è vo l'averete trova, fate mi la sapè ch'eu voghi ancu eu à fà li onore. 9Avendu lu intesu, partinu. Ed eccu chì a stella ch'elli avianu vistu in Oriente li viaghjava davanti; ghjunta sopr'à u locu duv'ella era a criatura, a stella si firmò; 10à vede la ne sentinu tamanta gioia. 11Entrati in la casa, vedenu u zitellu cù Maria, a mamma. Si indinochjanu pè adurà lu, aprenu i so tisori è li offrenu rigali: oru, incensu è mirra. 12Più tardi un sognu l'avertì di ùn avè da turnà ind'è Erode, è si ne vultonu in i so lochi pè Ùnantra strada.
Fughjenu in Egittu
13Partuti elli, un anghjulu di Diu si prisenta in sognu à Ghjiseppu è li dice: «pesa ti, piglia a criatura è a mamma, fughji in Egittu è stà ci sin'à ch'eu ti parli, chì Erode hà da fà circà a criatura pè tumbà la.» 14Ghjiseppu si pisò, pigliò, di notte tempu, u criaturu è a mamma è partì in Egittu. 15Ci stete sin'à a morte di Erode, da ch'ella venga cumpiita a parolla di u Signore, detta da u prufeta: Aghju fattu vene u mo figliolu da l'Egittu#2,15 Os 11,1..
E criature sò stirpate
16Tandu Erode videndu chì i sapienti l'avianu brullatu s'inzergò à l'alta è cumandò di tumbà ogni criatura di Betleeme è di tuttu u circondu, sin'à l'età di dui anni, sicondu u tempu calculatu da i sappienti. 17Cusì vense cumpiita a parolla detta da u prufeta Ghjeremia:
18 Una voce si hè intesa in Rama,
tamantu pientu è lamentu;
Rachele pienghje i so figlioli
it è ùn vole esse cunsulata chì ùn ci sò più # 2,18 Ghjr 31,15 . .
Voltanu da l'Egittu
19Mortu Erode, un anghjulu di Diu cumparse in sognu à Ghjiseppu in Egittu, 20è li disse: «pesa ti, piglia a criatura è a mamma è parti in terra d'Israele, chì sò morti quelli chì vulianu fà more u bambinu.» 21Ghjiseppu si pisò, pigliò a criatura è a mamma è partì in terra d'Israele. 22Ma quand'ellu intese chì Archelau#2,22 Archelau: Figliolu d'Erodu u maiò chì li succidì. Fù rè da 4 prima di Cristu à 6 dopu Cristu. era rè, invece di u babbu Erode, Ghjiseppu temì di andà ci è, prevenutu da un sognu, si ritirò in Galilea. 23À tempu ghjuntu andete à stà in una cità chjamata Nazarè. Cusì vense cumpiita a parolla detta da i prufeta: Nazarenu sarà chjamatu#2,23 Nazarenu: vene à dì: chì vene da Nazarè. Issu nome fù appostu à Ghjesù (vd. Mt 21,11) è ghjuvò ancu da mintuvà i primi cristiani (At 25,5). U passu duv'ella rimanda a citazione di Matteiu ùn hè micca cunnisciutu..

Đang chọn:

Matteu 2: 4EvCors

Tô màu

Chia sẻ

Sao chép

None

Bạn muốn lưu những tô màu trên tất cả các thiết bị của mình? Đăng ký hoặc đăng nhập

YouVersion sử dụng cookies để cá nhân hóa trải nghiệm của bạn. Bằng cách sử dụng trang web của chúng tôi, bạn chấp nhận việc chúng tôi sử dụng cookies như được mô tả trong Chính sách Bảo mậtcủa chúng tôi