1
MARC 14:36
Bíblia Evangèlica Catalana
BEC
i deia: “Abba, Pare, tu ho pots tot; aparta de mi aquesta copa, però que no es faci el que jo voldria, sinó el que tu vols.”
Bandingkan
Telusuri MARC 14:36
2
MARC 14:38
Vetlleu i oreu, a fi que no cediu a la temptació. L’esperit prou està disposat, però la carn és feble.”
Telusuri MARC 14:38
3
MARC 14:9
Us asseguro que arreu del món on l’Evangeli sigui proclamat es parlarà també del que ella ha fet, per al seu elogi.”
Telusuri MARC 14:9
4
MARC 14:34
i els digué: “La meva ànima és plena de tristesa, tant com per morir-ne. Que-deu-vos aquí i vetlleu.”
Telusuri MARC 14:34
5
MARC 14:22
Mentre menjaven, va prendre un pa, i, després de donar gràcies, el va partir i els el va donar dient: “Preneu, això és el meu cos.”
Telusuri MARC 14:22
6
MARC 14:23-24
Després va prendre una copa, va donar gràcies i els la donà; i en van beure tots. I els va dir: “Això és la meva sang del Pacte, que és vessada a favor de tothom.
Telusuri MARC 14:23-24
7
MARC 14:27
Jesús els diu: “Tindreu tots una de-cepció; com diu l’Escriptura: Feriré el pastor i es dispersaran les ovelles.
Telusuri MARC 14:27
8
MARC 14:42
Alceu-vos i anem. Ja és aquí el qui em lliura.”
Telusuri MARC 14:42
9
MARC 14:30
Jesús li diu: “Jo et ben asseguro que avui, aquesta mateixa nit, abans que el gall canti per segona vegada, tu m’hau-ràs negat tres vegades.”
Telusuri MARC 14:30
Beranda
Alkitab
Rencana
Video